.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد پنجره واحد معدنی در استان مازندران

رئیس انجمن معدن مازندران از ایجاد پنجره واحد معدنی در استان مازندران خبر داد. 
  نصرا.. صدرزاده قائم مقام  و رئیس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران در نشست ستاد تسهیل و پشتیبانی امور تولیدی و ستاد توسعه بخش معادن استان به برخی از مشکلات و چالشهای معدنی استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کارگروه توسعه معادن مازندران مصوبات خوبی داشته ،که تاکنون کم نظیر بوده است.
وی ابراز امیدواری نمود؛ این مصوبات بزودی اجرایی و عملیاتی گردد .
صدرزاده در رابطه با رانش بعضی معادن  فعال استان اظهار داشت: پیشنهاد انجمن معدن این است که موضوع رانش مربوط به سازمان زمین‌شناسی بوده، بنابراین از این سازمان انتظار میرود قبل از اعطای پروانه بهره برداری  از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، نقاط‌رانشی‌و محدوده‌های رانشی معادن در حال واگذاری‌را شناسایی و نتایج را به سازمان صنعت، معدن و تجارت  ارسال نماید.
وی  در توضیح بیشتر این مطلب افزود؛ موضوع ریزش معادن، مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و  در بعضی مواقع در ارتباط با اداره کل منابع طبیعی، اما رانش معادن مرتبط با سازمان زمین‌شناسی میباشد.
رئیس انجمن معدن مازندران همچنین از ایجاد پنجره واحد معدنی در استان خبر داد و در ارتباط با وظایف این واحد اعلام داشت؛ شناسایی معادن فعال، راکد و نیمه فعال و بررسی شرایط متقاضیان معدنی و سپس ارجاع نتیجه نهایی به کارگروه توسعه معادن استان از جمله شرح وظایف این پنجره واحد خواهد بود.
وی در خاتمه  از طاهایی استاندار مازندران، معاونین برنامه ریزی و عمرانی استانداری، مدیرکل منابع طبیعی، سازمان حفاظت محیط‌ زیست، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایراعضای کارگروه توسعه معادن که نسبت به ایجاد پنجره واحد معدنی حمایت و پشتیبانی نمودند، قدردانی کرد.
رئیس انجمن معدن مازندران همچنین ابراز امیدواری کرد: این اقدام به کاهش مشکلات و رونق معادن استان منجر شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.029 seconds.